SUBWAY

Nu blir det riktigt sen lunch, hehe har varit på bio med min föräldrar, spontant, det blev tintin. Vi köpte biobiljetterna när det var en halv timme kvar till filmen började, men den var faktisk jättebra!! Nu för tiden är animerat väldigt tro värdigt, det ser nästan exakt ut som att det är riktiga skådespelare, sjukt verkligt. Och nu ska jag hem slänga i mig mat och sen iväg till trappan/fritidsgården vid ekhammar. Dom har disco ikväll så vi ska jag och några kompisar ska dit och mysa med dom grymt goa lärarna. Så det blir nice. Jag hoppas på att dom säljer popcorn så att jag kan får mitt lördags mys :) älskar popcorn. Hehe vi hörs senare :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!